Wielkie dzięki za szybką odpowiedź.
[O1] Wymiana sprzęgła i dwumasa na zamach G60 i sprzęgło AGR
Zwiń
X
-
Witam
zmieniam sprzęgło na g60 czytałem, że warto zmienić okładzine na kevlarowo-organiczną koszt takiej przeróbki to 150 zł tak wiec nie wiele, a podobno lepiej trzyma co dla mnie ważne bo chce pójść wyżej z mocą i momentem. ktoś może tak robił i może mi powiedzieć jak to w eksploatacji sie sprawuje autem jeżdźę na co dzień tak wiec nie chce zeby sprzęgło było 0-1."urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]
176Km 343Nm
hamulce 312mm przód i 256mm tył
Komentarz
-
-
dzony, ori G60 wytrzymuje stabilnie ok. 370-380Nm, z VR6 470-480Nm, ale że jest do silnika 6-garkowego, to na luzie czasem słychać sprężyny. skoro auto jest do zwykłej jazdy, to ja bym nic więcej nie przerabiał.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Tony065 - ten Nm co podałeś do VR6 to nierealne (to jest ten sam docisk co g60 tylko inna tarcza trzyma lepiej ale bez przesady). co do g60 to czytałem opinie chłopaków co mieli w okolicach 360 Nm i po roku g60 zaczynało ślizgać z drugiej strony czytałem tez takie ze i po 400 mieli i pisali że gicior..i w co tu wierzyć?
cieq - niby zmęczenie materiału może nastąpić, ale ja bym się raczej nie przejmował bo to mało realne żeby śruby sie zerwały. tak więc skrzyni z tego powodu bym raczej nie zbijał. inna sprawa że bym używanych śrub drugi raz do siebie nie założył ;]"urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]
176Km 343Nm
hamulce 312mm przód i 256mm tył
Komentarz
-
-
Czy ktoś mógłby mi podsunąć zestwik jednomas do 1,9 BXE :lol: :?:
Wczoraj mechanior powiedział żebym się porządnie zastanowił nad jednomasem bo skrzynia poleci więc zaproponował regenerację dwumasy -powiedział że przy moim modzie 140KM 320Nm spokojnie pociągnie do 400Nm i oszczędzi skrzynię -laik jestem ops:
Jak widzę sporo kolegów jezdzi na jednomasie więc prośba o radę :hammerLepSze jUtRo bYłO wCzOraJ...
Komentarz
-
-
WojtaSpider, pokaż mi 2-mas do skrzyni 5b, który wytrzyma bezpiecznie więcej niż 325Nm. co innego do skrzyń 6b. i zmień mechanika, bo bzdury gada. 1-mas mam 3 lata, auto 11 lat i jakoś skrzynia /odpukać/ jest cała. jak nie masz zajawek na upalanie i ściganie z pod świateł, to zakładaj ori 2-mas.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Dla ciekawych dźwięku... :wink:
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
[ Dodano: Pią 05 Lip, 13 11:59 ]
No i stało się przeszczepiłem poniży zestaw do samochodu :
1. koło 028 105 269 BX ,
2. sprzęgło Sachs 3000 332 001 (G60),
3. śruby montażowe do koła N 902 061 03 (6 sztuk),
4. śruby mocujące docisk sprzęgła do koła N 101 010 01 (6 sztuk)
i nie zagrało... tzn ruszyło ale głośno i biegi nie wchodzą lekko -wsteczny dentysta :evil:
....generalnie załamka
Przy wciśnięciu sprzęgła lekko metaliczny dźwięk jakby o coś obcierało.
Ktoś ma pomysł co z tym zrobić :?: ...jakieś sugestie...
Cały szkopuł w tym że mechanik zaczyna dziś urlop i zostałem w dupie więc szukam na szybko magika coby ogarnął temat.
Wszelkie propozycje mile widzianeLepSze jUtRo bYłO wCzOraJ...
Komentarz
-
-
do BXE powinno pasować bez problemów więc coś musiał źle złożyć. Tarcza pasuje w obu pozycjach na przyklad może sie pomylił choć jak doświadczony mechanik to jest to mało prawdopodobne ale..."urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]
176Km 343Nm
hamulce 312mm przód i 256mm tył
Komentarz
-
-
Już mam zaszczepiony zestaw VALEO ale co straciłem czasu pieniędzy i nerwów a tylko dlatego że jak się okazało sprzedawca dał mi koło o innym numerze niż zamówiłem co po zamontowaniu zauważył dopiero mechanik... Teraz sprzedawca ma oddać do VW to koło i czekać na zwrot kasy od nich. Jednak ja koła nie kupowałem od VW a od niego więc sprawa jest w trakcie załatwiania bo to mechanik z OCP. Zostało mi jednak sprzęgło które też nie podeszło do tego koła i choć nosi ślady montażu jest nieużywane i pozostaje mi nadzieja że je sprzedam na allegro lub forum -intercars mi go nie przyjął co mnie nie dziwi.
Mimo wszystko pozostało niemiłe wpomnianie po montażu jednomasy choć szkodnik śmiga aż miło na nowym zestawie który na chwilę obecną wyniósł mnie 2 razy tyle ile powinienLepSze jUtRo bYłO wCzOraJ...
Komentarz
-
-
Chlopaki podpowiedzcie czy te czesci:
koło zamachowe od G60 nr katalogowy VW 037 105 273C
- kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko) 228mm, 28 zębów, nr kat. Sachs 3000 332 001
- śruby do mocowania koła zamachowego mają nr katalogowy N 101 010 01
- śruby do mocowania docisku (od G60) mają nr katalogowy N 902 061 03
beda pasowac do mojej O1 1,9 axr
z gory dzieki!
Komentarz
-
-
zeeker - podchodzi do skrzyni 5 gang a z tego co wiem to taką mieć powinieneś wiec możesz ładować. Tylko sprawdź dobrze numery co byś nie miał przygód jak WojtaSpider.
ps. bierz zestaw sachsa. valeo raczej chłopaki nie polecają na forach więc coś musi być na rzeczy."urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]
176Km 343Nm
hamulce 312mm przód i 256mm tył
Komentarz
-
-
Forumowicze powiedzcie czy proponowany w temacie zestaw sprzęgła tj.
- koło zamachowe od G60 nr katalogowy VW 037 105 273C
- kompletne sprzęgło (tarcza, docisk, łożysko) 228mm, 28 zębów, nr kat. Sachs 3000 332 001
- śruby do mocowania koła zamachowego mają nr katalogowy N 101 010 01
- śruby do mocowania docisku (od G60) mają nr katalogowy N 902 061 03
podejdzie do silnika ALH? Pytam bo wyczytałem, że silniki ALH miały montowane różne średnice tarcz.
Proszę o szybką odp. ponieważ mam do kupienia Octavię, ale niestety trzeba w niej wymienić sprzęgło bo dwumasa klepie jak cholera.
Komentarz
-
Komentarz